top of page

Cacao Love Journey


Šamanský buben, milá a usměvavá šamanka z Peru - Miska Chaska a láskyplné kakaové boby.

Potřebovala jsem najít vnitřní klid, který mi poslední rok a půl stále unikal. Stalo se toho v mém životě tolik, že najít ho a udržet bylo někdy nad moje síly.

Když jsem zjistila, že Míša přijede do ČR, věděla jsem, že budu moc ráda, když ona bude tím průvodcem, který mi ke klidu zase ukáže cestu na své Cacao Love Journey.

Já a další tři krásné ženy, pily jsme kakao, skládaly mandalu, psaly, kreslily, tančily a sdílely své příhěhy. Plakaly a odkládaly svá trápení.

Kakao nám pomohlo uzdravit naše sdrce, naplnilo nás klidem, energií a láskou.

Děkuji, že jsem mohla být součástí.

Liška hlídá mé poklady "dnešního" dne. Protože dnes je vždycky dnes, a nikdy jindy. Dnes žijeme. Tak žijme. Je tolik krásných důvodů proč.

Láska ať naplňuje nás všechny. Ženská síla a energie ať pománá nám vše překonat. Ať muž v nás je nám oporou, avšak neubíjí naši jemnost a nežnost. Radost ať provází naše kroky.

S velikou láskou, radostí a vděčností

Ivana

PS: Jsem na sebe hrdá za všechno, co jsem zvládla. Odpouštím si, že jsem o sobě pochybovala. Mám se moc moc ráda!

65 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page