top of page

Plnit si sny...


Posledních pár dnů, možná pár týdnů, možná pár měsíců ...a nebo i let?!, bylo hustých. Hustších než pořádná bramboračka! Padalo na mě jedno "hovno" za druhým a když už jsem se začala radovat, že se z těch "sraček" začínám hrabat, začaly padat další...

(pozn.: Když se raduje ego, dostane lekci... Huráááá! Tyhle lekce fakt miluju!!!)

V týdnu jsem měla pocit, že moje neustále pozitivní nálada opravdu už nemá z čeho brát.

Věděla jsem, že musím zmizet z role MATKY a jít sytit své vnitřní dítě. Fakt vypnout! A vysvětlit nejen svému přetíženému mozku, ale hlavně každé své buňce v těle, že je/sebe miluju a přeji si jim/sobě dělat dobře... I když to bude možná trochu bolet.

Dlouho jsem byla v roli MATKY a bylo mi vysvětlováno, že nemůžu dělat to a to, protože: jsem matka, mám děti, musím být zodpovědná, mám rodinu a musím se o ni starat (7/24), bourám rodinu pokud chci jezdit někam sama a dělat věci co mě baví, musím počkat až děti vyrostou, MUSÍM POČKAT AŽ...!!!

A NA TO BYCH SE RÁDA ZEPTALA, NA CO ČEKAT?!

Člověk, kterého jsem bezmezně milovala, mi tohle všechno tvrdil. Lpěl na rodině a nakonec ji opustil nejhorším způsobem, jakým mohl... Zabil se. Nedokázal mě mít postavenou v roli PARTNERKY, kterou miluje a o kterou s láskou pečuje... Viděl pořád jen tu MATKU, strhanou, hysterickou, přetíženou...

Ve vztahu s člověkem je potřeba najít rovnováhu, neztratit se mezi starostmi, povinnostmi a "péčí" o děti, které vlastně nic moc nepotřebují, jen to, abyste jim byli průvodcem, dávali jim lásku, objímali je, dovolili jim smát se a dovolili jim i plakat a vztekat se.

Pokud si neplníme své sny a neděláme pravidelný "restart" svého celého já, může se stát, že začneme mít pocit, že TO, CO NÁM DRUZÍ ŘÍKAJÍ STÁLE DOKOLA, JE PRAVDA.

Já jsem se rozhodla ty okovy ze sebe sundat, nebylo to jednoduché, ale věděla jsem, že potřebuju ŽÍT. To, jak jsem to "ŽÍT" dostala, bych nepřála nikomu.

Každý má možnost volby. Každý se může rozhodnout, jak chce svůj život prožít. Každý se může rozhodnout, zdali se chce trápit a nebo se rozhodne pro to, udělat skok do neznáma... Je možný, že si namelete hubu a bude to bolet! Ale ta bolest přejde. A SPLNĚNÝ SNY ZA TO STOJÍ!

S láskou a se slzami v očích... ivana

263 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page