top of page

ÚHEL POHLEDU


Změnit úhel pohledu na určitou situaci je tak snadné! Jenže člověk je někdy tak zabředlý ve svých negativních emocích, že si není schopný nasadit růžový brejle a podívat se na danou situaci jinak, jinýma očima, z jiného úhlu, v jiné emoci...

Vypnout hlavu nejde a ona nám stále dokola nabízí myšlenku, která nás hlodá a hlodá a pokud jí podlehneme, uhlodá nás a my se utrápíme.

I já někdy zvedám telefon a volám svým kamarádkám, se kterými si pokecám a "vybleju" ze sebe všechny své negativní emoce a moje trápení. A pak, po chvíli... kdy se mi uleví, přijde najednou osvícení, že ono to může být vlastně úplně jinak.

Mluvte o tom, co vás trápí. Nebojte se a nestyďte se za to. Jsme jenom lidi a naše mysl a ego nás neustále zkouší a snaží se nás odpoutat od našeho já. A jenom tím, že začneme dělat malé krůčky (třeba mluvit o tom), můžeme najít cestu k sobě a k tomu, aby nám bylo dobře.

A pokud máte strach zavolat kamarádce, že by vás měla za blázna, tak se nebojte zavolat mně :-*

Já vás s radostí vyslechnu a najdeme spolu to, co hledáte...

Vnitřní klid, spokojenost a harmonii.

S láskou a radostí

ivana

78 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page